Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Patti rinnassa -fibroadenooma??

Elämäni pisimmät 3 kk koskaan alkaa olla jo takana.

Havaitsin herneen kokoisen patin rinnassa ja hätääntyneenä käännyin lääkärin puoleen joka laittoi lähetteen mammoon(työterveydessä) kun eivät kunnallisessa ottaneet vastaan. Pääsin ultraan ja mammoon 2 päivän päästä.

Siellä tutkittiin ja löydettiin molemmista rinnoista hyvänlaatuiseksi epäilty löydös, kuulemma todennäköisesti se kuuluisa fibroadenooma.

Lääkäri sanoi ettei asialla ole hengenhätä mutta hän lähettää kuvat ja lähetteen kunnalliseen sairaalaan jossa otetaan molemmista rinnoista paksuneulanäyte.
Toisesta on jo otettu ja itse toimenpide ei onneksi sattunut vaikka pelkäsin todella paljon, toinen otetaan ensi viikolla ja tulokset saan 2 viikon päästä kun on aika rintakirurgille.

Olen kyllä aika toiveikkain mielin vaikka kyllä on pelottanut ja olen myös nukkunut todella huonosti.

Toisinaan en edes muista koko asiaa, mutta suihkussa ja iltaisin ajatus syövästä valtaa mieleni ja pelottaa.

Vahva on pakko olla jo lastenkin takia.

Toivois vaan, että koko asia olisi jo ohi ja voisi jatkaa normaalia elämää ja olla iloinen vaikka siihen pyrinkin kovasti ja koitan olla murehtimatta ja ajatella positiivisesti ettei mulla ole hätää.

Onko kenelläkkään käynyt niin että hyvänlaatuinen muutos minkä on 2 radiologia katsonut ja todennut sen niin ollutkin väärä diagnoosi?
Sinnukka | 8.1.2011 klo 19:42:03