Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: rinnan iho muutos

Minä kans täällä pähkäilen ja pelkään, ja saankin huomenna mennä paksuneulanäytteenottoon..

Luin jostain rinnan tutkimisohjeista, että jos rinnan iho jotenkin vetäytyy, niin se voi olla yksi merkki syövästä.. No, joskus reilu vuosi sitten havaitsin, että oikean rinnan alla iho on vetäytynyt muhkuroille, eli on erilainen kuin muualta. Ja olen tietysti siitä lähtien neuroottisesti tutkinut rintojani muhkuroiden varalta. Sitä on tietysti hankaloittanut se, että minulla on ilmeisen muhkuraiset (mastopaattiset) rinnat noin yleisesti, mutta myös se, että imetän, joten rinnat on muhkuraiset tai paisuneet myös maidosta.

Nyt sit kuitenkin, ihan sattumalta, kun olin ottanut vihreä tee -pillereitä, jotka poistivat nesteet rinnoistakin, löysin kuin löysinkin juuri siitä rinnasta ison oikean patin! Iik! No, ohutneulanäytteessä todettiin jonkinmoinen solumuutos, ja sain läheteen tarkempaan tutkimukseen.

Huominen hieman hirvittää, mutta enemmän ahdistaa sit se viikon päästä saatava tulos.. :(

No, enhän mä siis oikeasti usko, että se syöpää olis, mutta pelottaa se nyt kuitenkin.. varsinkin jos se siis on muhinut siellä jo vuoden, niin ties minne se on levinnyt! ..Mulla on nyt tullut oikea olkapää kipeäksi, joten tietysti pienessä mielessäni saan sen syövän levinneeksi nyt jo luuhun.. jne.. Argh!
peipponen | 17.2.2014 klo 23:26:38