Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

kiinnikkeitä vai syöpää?

Olen 23 vuotias nainen. Olin kuukausi sitten umpilisäkkeen poistoleikkauksessa ,(lisäke oli tulehtunut), poisto suoritettiin ohitusleikkauksella. Sairasloma meni hyvin vältin raskaiden esineiden nostamista mutta kuitenki liikuin. 2 viikon päästä alkoi pahoinvointi, väsymys, oksettava olo ja ruokahaluttomuus, kuumetta ei ole ollut ja vähän myöhemmin alkoivat alavatsakivut, nyt kivut alavatsassa ja oikealla puolella lantioluun vieressä. Kipu on pahimmiillaan viiltävää. Hyvin aaltomaisesti on noi kivut et joku päivä on ihan ok jotain 5-6 (asteikolla 1-10)silloin kipu, pistävää ja kylmän tuntuinen. Huonompana päivänä kipu jotain 8 luokkaa. Hyvin pistävää ja paineen tuntuista. Lepo auttaa ja särkylääke. Verikokeet katottu ne on ok, munuaiset, kilpirauhaset, klamydia, papa katottu. Ennen leikkausta oli gynen tutkimus ja alapään ultra, kaikki oli silloin ok. Nyt kävin uudestaan gynellä ultrassa kaikki on ok. Mahan ultrakin tehty sekin oli ok. Olen huolissani kun kaikki syövät ei välttämättä näy ultrassa. Eilen alkoi verinen vuoto, mutta olin unohtanut eilen ottaa e-pillerin. Koskaan aiemmin ei ole alkanut vuotoa vaikka pillerin olen ottanut 12 myöhässä, joten vaikea sanoa mistä johtuu. Suoli toimii hyvin mutta useammin juoksen pissillä. Oireet viittaisi syöpään mut taas leikkauksen yhteydessä olisi pitänyt havaita isot kasvaimet, kun leikkaava lääkäri kertoi et munasarjat ja kohtu oli hyvän näköiset. Mutta voiko kiinnikkeitä tulla kun leikkaus oli ensimmäinen ja toimenpide oli kuitenkin aika pieni kun tähystämälä tekivät.? Suvussa on syöpää. Mulle on aika varattu lääkärille joka näistä asioista tietää, onko kellään tullut pahoinvointia kiinnikkeistä.? Voiko syöpä olla ilman kuumetta? Mielipiteitä ja kokemuksia että osaan sit puoltaa omaa hoitoani. Lääkäri varoitteli että edessä oli mangneetti kuvaus tai uusi leikkaus että poistaavat mahdolliset kiinnikkeet.
Johannah | 8.8.2012 klo 15:45:44