Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Haimasyöpä?

Tervehdys!

Ajattelin täältä kysyä apua tai vinkkejä tilanteeseeni, jos joku tietäisi enemmän tai olisi omia kokemuksia.

Mulla ollut siis kesäkuusta asti erilaisia vatsavaivoja. Pahentuneet välillä ja välillä olleet lievempiä. Sairaalassakin on tullut oltua kovien vatsakipujen takia. Mulle on tehty monenlaista tutkimusta, on kuvattu ultra-äänellä vatsa, tähystetty vatsalaukku, varjoainekuvattu ja verikokeita otettu moneen kertaan. Mitään ei ole niistä löydetty.

Tämä vatsakipu on ollut tässä viimeisen kuukauden aikana sellaista vyömäistä tossa ylävatsalla ja se kipu tavallaan jyskyttää. Lisäksi mulle on tullut tosi kovia kipuja molempiin olkapäihin. Ne ei oikeastaan särje vaan se on semmoista pistelykipua. Oon lukenut, että monenlaiset syövät voi tehdä tällaista kipua olkapäihin, mutta tuo vyömäinen kipu on saanut mut epäilemään juuri tota haimasyöpää.

Onko mahdollista, että mulla olisi se haimsyöpä vaikkei noissa edellämainituissa tutkimuksissa olekaan mitään löytynyt. Oon lukenut myös, että haimasyöpä on jossain tapauksissa vaikea havaita.

Kiitos etukäteen jo vastauksista!
Wille1 | 28.9.2014 klo 22:33:33
  • Haimasyöpä?Wille1
    28.9.2014 klo 22:33