Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Lymfosyyttien kerääntymää

Minulta otettiin aiemmin kesällä luuydinnäyte rintalastasta leukopenian ja tiheän sairastelun vuoksi. Olen 3kymppinen nainen ja muutamia vuosia kärsinyt kipeästä alaselästä ja milloin mistäkin kolotuksesta.. kainalot on kosketusarat, samoin kyynärtaipeet ja nivustaipeet. En kuitenkaan ole huomannut mitään patteja tms näissä paikoissa. Kunnon olen huomannut menneen omituisen huonoksi ja olen maitohapoilla ja väsynyt vähäisenkin rasituksen jälkeen. Runsaiden mustelmien takia minulta on aiemmin otettu verikokeita, selvitelty löytyykö niistä syytä. Kaikki on kuitenkin ollut hyvin, tuota lievää leukopeniaa lukuunottamatta.
Nyt kuitenkin luuydinnäytteessä oli havaittu lymfosyyttien kertymää siinä määrin että tuli kutsu uuteen näytteenottoon.. Eihän tällainen yksittäinen löydös voi tarkoittaa syöpää, eihän?
Uppis | 18.7.2012 klo 22:27:59