Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Huolestunut

Haluaisin kysyä, onko minulla mahdollista olla syöpää tai onko kenelläkään muulla ollut samanlaisia oireita?

N. 3kk sitten minulla alkoi kutina, joka on kaulassa. Se ei kutise kokoaikaa, mutta ajoittain, ja on todella voimakasta. Lisäksi kyynärpäät ovat kuivat, ja kutisevat paljon. Myös kaulan iho muuttuu kuivaksi, kun sitä raapii. Iho on muuten kuitenkin aivan terve, ihottumaa ei ole. Välillä myös olkapäiden yläosat kutisevat..kerrankin raapaisin vain muutaman kerran, ja vasempaan olkapäähäni oli ilmestynyt punainen, kohollaan oleva läiskä.

Lisäksi olen ollut viime aikoina todella väsynyt. Kuumetta ei ole ollut oikeastaan, eikä yöhikoilua, mutta välillä tulee vilun väristyksiä. Alaselkää myös särkee ajoittain. Viikko sitten takaraivooni oli ilmestynyt tajuttoman kipeä finni, takaraivo oli myös erittäin kipeä, ja lisäksi oikea puoli niskasta oli kipeä. Ei särkenyt, mutta päätä venyttäessä ja kääntäessä kiristi. Nyt muutama päivä sitten oikealla puolella yläselässä hermo on ärtynyt, ja se säteilee oikeaan käteen. Myös lenkillä ollessani minua alkoi pistää oikealle puolelle rintaa. Mitään suurentuneita imusolmukkeita ei ole kehossa.

Olen käynyt erilaisissa verikokeissa, senkka ja valkosolot aivan normaalit, tulehdusarvo normaali.Allergialuvut olivat normaalit. Myös maksa-arvot olivat normaalit. Lisäksi olen käynyt ylä-ja alavatsan ultrassa, ja minulta on otettu keuhkojen röntgenkuva. Olen kuitenkin erittäin huolissani tästä kutinasta..eikö se viittaa siihen, että se kuitenkin tulee elimistöstä sisältä, kun ei kerran ole mitään ihottumaa? Olen miettinyt, voisiko imusolmukesyöpä olla minulla esim aivoissa tai ruokatorvessa(kipu rinnassa) ? Olisin kiitollinen vastauksista:)
miljards | 28.12.2011 klo 14:49:59
  • Huolestunutmiljards
    28.12.2011 klo 14:49