Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Lymfooma(ko)?

Hei,

Kirjoitan tiivistelmänä tarinani, ja toivon saavani asiallisia vastauksia.

Olen 22 vuotias nainen. Pari vuotta sitten huomasin kaulallani kaksi herneen kokoista imusolmuketta, muutama eri lääkäri niitä tunnusteli, ja sanoivat niiden olevan täysin normaaleita. Viimein kuitenkin ne ultrattiin. Ultrassa näkyi vain normaalikokoisia ja näköisiä imusolmukkeita, eli eivät olleet edes suurentuneita, näin käsitin?

Veriarvoissani leukosyytit ovat olleet parisen vuotta koholla, lievästi ja aina tasaisesti. Nyt kuitenkin viime perjantaina lääkäri huomasi niiden olleen koholla jo 10vuotta.

Olen syöpäkammoinen, todella paljon, ja sainkin nyt lääkkeen ahdistukseeni, ja lääkäri laittoi oman mieleni vuoksi lähetteen selkäydinnäytteenottoon, vannoittaen minua, etten sitä ala pelkäämään jne, toisin kuitenkin taisi käydä.

Viimeisen viikon minulla on ollut kutinaa, aivan järkyttävää, ympäri kehoa. Olen rasvaillut, mutta myönnettäköön, kutina on koko ajan mielessä. Ja se, että kutina johtuisi lymfoomasta. Ja kutinahan voi olla myös stressin ja ahdistuksen oire. Eli niin.

Mitään kummoisempia oireita itselläni ei ole,
ei kuumeilua, ei laihtumista tms.

Palelen jatkuvasti, mutta en nyt luule sen johtuvan tästä, sillä niin on ollut aina, ja ahdistushan sitäkin aiheuttaa, lisäksi kaikki ahdistuksen oireet löytyvät kyllä.
pelokas22 | 23.1.2014 klo 09:18:18
  • Lymfooma(ko)?pelokas22
    23.1.2014 klo 09:18