Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Imusolmukkeet

Hei, esitän nyt oman asiani tänne, jotta mieleni saisi ehkä edes hetkellisen rauhan. Lääkäreiden puheet eivät minua jostain syystä ole lohduttanut.

Huomasin kesällä kaulallani kaksi herneen kokoista imusolmuketta. Ne muljuivat eikä olleet kiinni, vaan enemmänkin irtonaisia. Säikähdin perinpohjin, ja pelkoa lisäsi tieto, että leukosyytit veressä oli hieman koholla. Pääsin ultraan, ja verikokeita otettiin tietyin väliajoin. Ultrassa selvisi imusolmukkeiden olevan täysin normaalin näköisiä sekä kokoisia. Rauhoituin.

Nyt olen raskaana, ja leukosyytit veressä edelleen hieman koholla (12). Lääkäri on minulle sanonut, että mulla taitaa muutenkin olla hieman viitearvojen yläpuolella, ja raskaus kun niitä myös nostaa. Nyt olen ollut kuitenkin eilisestä asti huolissani, kun tunnen solisluun päällä (solisluuta koskiessa, EI SOLISKUOPASSA) pitkulaisia pieniä n. 2-5mm paksuja muhkuroita (imusolmukkeita) ovatko nämä normaaleita? Muistaakseni ne olivat minulla jo ultrattaessa kaulan alue, mutta en voi mielelläni mitään.

Toivon saavani asiallisia vastauksia, haluan nauttia päivistä lapseni kanssa, sekä nauttia nykyisestä raskaudesta.
jennik | 28.12.2012 klo 11:37:51