Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Rintakipua

Olen 21-vuotias nainen. Vasemmanpuoleinen rintani alkoi kasvaa hieman yli vuosi sitten ja nykyään se on kaksi kertaa oikeanpuoleista suurempi. Kun rintaa koskettaa siellä tuntuu pieniä patteja (onko kudosta??) ja yksi suurempi, joka on joskus arka, mutta kaikki ovat pehmeitä ja liikkuvia. Toisessa rinnassa ei näitä tunnu. Joskus nänni vetäytyy sisäänpäin ja rintaa särkee/kihelmöi/pistelee. Muutama päivä sitten kipu levisi kainaloon, mutta siellä ei tunnu mitään poikkeavaa. Tai itse en ainakaan havaitse mitään. Rintaan ilmestyy myös ajoittain haavaumia joiden paranemisessa kestää aika kauan, oikeanpuoleiselle ei käy näin. Kärsin myös ''aalloittain'' huonosta olosta ja tuntuu, että olen heikolla hapella. Välillä joka paikkaa kolottaa. :/

En tykkää yhtään käydä lääkärin vastaanotolla ja olen huono selittämään asioita kasvotusten. Pelkään myös vain ylireagoivani, kun on normaalia että toinen rinta on suurempi. Ihmettelen vain kun rinnat ovat ennen tätä olleet aina samankokoiset ja kipu on inhottavaa. Onko syytä oikeasti huolestua vai antaa vain olla?
Herra_Siili | 7.2.2015 klo 11:37:42
  • RintakipuaHerra_Siili
    7.2. klo 11:37