Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

perinnöllisyys tutkimuksesta rintasyöpää jos on suvussa

onko kuinka moni käynyt tutkimuksissa perinnöllisyys hommasta ?? että kantaako kuinka moni geenivirhettä, joka altistaa rintasyövälle ?? itse olen 33vuotias nainen. Minun äitini sairasti rintasyövän 2003 leikattiin , 2006 levesi luihin ja lopulta päähän.
Löysin sellaisen rintasyöpä kirjan jossa oli että geenivirhe joka altistaa rintasyövälle , että olisi hyvä kuulemma käydä perinnöllisyys tutkimuksissa .. itse odotan tutkimuksiin pääsyä .. minulle sanottii että jo syksyllä tehdään mammokrafia , koska äitini puolen suvussa on rintasyöpiä.


kuinka moni tietää, että geenivirhe olemassa joka altistaa rintasyövälle ? ja kuka on käynyt perinnöllisyystutkimuksissa ?? mitä kaikkea ja miten se tutkitaan , että olenko esim geeni virheen kantaja?? jos joku käynyt noissa tutkimuksissa niin olisi kiva kuulla miten tutkimukset tehdään ja miten siitä eteenpäin...

terveisin
syystuuli
syksynkyynel | 10.7.2014 klo 02:11:35