Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Pelottaa.

Hei.

Olen 20-vuotias nainen. Haluaisin täältä teidän omakohtaisia kokemuksia, sekä neuvoja. Olen ollut n. kuukauden verran sairaana, flunssaa. Tulehdusarvot olivat hetki sitten korkealle, nyt kuitenkin taas normaalit. Löysin n. viikko sitten kaulaltani ihan pienin, n. nuppineulan pään kokoisen patin, ja säikähdin paljon. Tarkemmin tutkiessani niitä on toisella puolella kolme, ja kaulan toisella puolella yksi, ja ne ovat suht alhaalla. Olen peloissani, ja googlettanut kaikki mahdolliset syövät. Olen niin peloissani, lääkäri totesi patit aivan normaaleiksi, ja sanoi että niitä voi ilmaantua esim. pohkeisiinkin, ei puhetta tarkemmista tutkimuksista. Ruokahalu on ennallaan, melkein enemmänkin, paino normaali, silloin tällöin väsyneempi, ei kuitenkaan huomattavasti jne. Auttakaa. :( Kiitos.
Jenikk | 20.6.2012 klo 21:16:18