Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Pelottaa,outo luomeni.

Mulla oli ihan samanlainen, punertava, tarkkarajainen, karheapintainen ja hieman koholla oleva luomi niskassa hiusrajassa pari vuotta sitten. Halkaisijaltaan samaa luokkaa kuin tuo sun kuvailema luomi, ehkä vähän isompi. Se oli ollu mulla varmaan jostain lapsesta asti, mut sit yhtenä päivänä rupesin vaan tutkii tarkemmin ja diagnosoin, että se on varmaan syöpä. Menin yksityiselle samana päivänä ja se totes heti nähtyään, että ei ole. Halusin kuitenkin hysteerisesti, että se poistetaan ja tutkitaan laboratoriossa, koska oon tällanen syöpäkammoinen hysteerikko muutenkin. Seuraavana päivänä lääkäri soitti ja sanoi, että laboratoriosta oli tullu vastaus ja tuloksena oli, että se oli - yllätys yllätys - tavallinen luomi. Maksoi kyllä mukavasti tämäkin päähänpisto, mutta ei ole kaduttanut, että tutkittiin. Mielenrauhan takia oon valmis maksamaan mitä tahansa.
cleverney | 26.12.2014 klo 14:05:24