Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

kohdunkaulansyöpääkö?

Hei!

Olen 28-vuotias vajaa kolme vuotiaan lapsen äiti. Noin 7kk lapsen syntymästä otettiin papa (ok) ja laitettiin mirena-kierukka. Sen jälkeen ei ole papaa otettu.
Pitemmän aikaa on ollu vuodot ihan sekaisin, mutten ole ajatellut asiaa kovinkaan paljon, koska sitähän tuo mirena teettää. Hormonaalisia muutoksia tosin on alkanut nyt vasta tulemaan.. rinnat on ajoittain todella kipeät, alapäässä hajua ja turvotuksen tunnetta siellä samassa paikassa.. Raskaana en voi olla (en ole harrastanut seksiäkään pariin vuoteen erottuani..)Lisäksi on usein sellainen hontelo olo. Ei varsinaisesti huimaa, mutta on kuitenkin heikko olo. Alaselkää on alkanu särkemään usein, enkä jaksa aamuisin herätä ylös sängystä. Kipuja ei ole varsinaisesti, mutta välillä jotain epämukavia tuntemuksia alakerrassa, tuon oudon turpeisuuden lisäksi. Olen jotenki pistäny kaiken mirenan piikkiin, mutta nyt alkaa huolestuttamaan oikeasti. Tänään on mukaan tullut kuvioihin virtsaamisvaikeudet. Tunnen, että pissattaa ja on aika tiheästi kova hätäkin, mutta ei vaan meinaa tulla mitään ulos. Tai tulee, mutta liian vähän ja pienellä teholla.. Tuntuu, että rakkoon jää pissaa. Pelottaa, että joutuuko tästä terkkulaan lähtemään, jos viimeisin vaiva ei ota helpottaakseen. Onko kellään samankaltaisia kokemuksia? Koitan saada pikimmiten aikaa gynelle. Voiko kaikki johtua jostain tulehduksesta vai täsmääkö oireet syöpään..? Kuumetta ei ole, eikä siis hurjia kipujakaan, jos ei selkäsärkyä oteta huomioon.
Kiitoksia jo etukäteen!
saara84 | 19.5.2012 klo 12:41:21