Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Ei kait rintasyöpää?

Mulla ollut yli vuoden verran kipuilua molemmissa rinnoissa, varsinkin vasemmassa, lisäksi kun rintaa puristaa, sieltä tihkuu kirkasta nestettä.
Pari kuukautta sitten kävin mammografiassa ja ultrassa. Niissä näkyi oikeassa rinnassa pahkura, jota rintakirurgi epäili papilloomaksi ja lähetti minut magneettikuviin.
Pari päivää kuvauksen jälkeen hoitaja soitti antoi röntgenlääkärin pyynnöstä ajan vasemman rinnan paksuneulanäytteeseen. Magneetissa oli rinnassa näkynyt 1,3cm soikeahko tiivistymä. Neulanäyte vasta 1,5vkon päästä ja siitä viiko päästä rintakirurgin vastaanotto kuulemaan tulokset. Nyt sitten tulee mietittyä tietenkin pahinta vaihtoehtoa.

Siitä oikeasta rinnasta, jonka takia alunperin magneettiin määrättiin, ei enää näkynytkään mitään.
Te, keillä ollut vastaavaa, minkä diagnoosin olette saaneet?
Mulla ikää 42v. Meillä suvussa oikeastaan kaikki kuolleet syöpiin, isäni vajaa vuos sitten keuhkosyöpään, toinen mummoni rinta- ja toinen vatsasyöpään, ukkini eturauhassyöpään ja miehen puolelta pari sukulaista kuolleet myöskin vajaan 2vuoden aikana eri syöpiin.
tigu69 | 26.6.2012 klo 20:27:29
  • Ei kait rintasyöpää?tigu69
    26.6.2012 klo 20:27