Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Munasarjasyöpääkö?

Hei kaikki! Olen 17-vuotta vanha tyttö ja täytän piakkoin 18v. Mul on ollu nyt viikon ajan vasemmalla puolella alavatsakipua joka ei ole kauhean kovaa mutta tuntuu kuitenkin. sellaista jännää ´´viiltelyä´´ mutta se ei ole niin kovaa että se haittaisi elämää. Alkuviikosta oli peräsuoli niin kipeä et en pystynyt ulostamaan. Nyt se on ohi. Kipua tuntuu yleensä silloin kun ajan pyörällä ja muutoin sitä ei paljoa tunnu. Menkat pitäisi alkaa viikon päästä. Voisiko tämä olla munasarjasyöpää? Kun eräs 18-vuotias kertoi että häneltä löydettiin munasarjasyöpä ja hänellä oli pientä viiltelyä eikä sitäkään tuntunut kokoajan. Voisiko munasarjasyöpä aiheuttaa peräsuolikipua? Pelottaa ihan hirveästi. Minulla on aika naistentautien lääkärille 15.6 mut en tiedä miten uskallan sinne mennä. Todetaanko tätä syöpää 17-30 vuotiailla naisilla kuinka paljon vuosittain? Kuinka yleinen se on nuorten naisten keskuudessa! Olen todella kiitollinen kaikille vastaajille.
Jempukka | 25.5.2012 klo 21:55:14