Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Melanooma uudestaan?

Minulta leikattiin melanooma pari vuotta sitten. Nyt olen löytänyt selästä luomen, joka on symmetrinen ja yksivärinen, ei siis mitään hälyttävää. Se on kuitenkin hieman koholla. Edellinen melanoomaluomi oli juuri samanlainen, ei mitään muuta ihmeellistä kuin että se oli koholla, tuntui siis sormella kokeilemalla.

Soitin heti iho-, ja allergiasairaalaan ja kysyin neuvoja. He antoivat minulle lääkäripuhelinajan parin viikon päähän. Ei kuulemma kuulostanut vaaralliselta luomelta. Sen takia parin viikon päähän koska lääkäri sattui olemaan lomalla. Ajattelin, ettei pari viikkoa aiheuta vaaraa syövän leviämisen osalta.

Saa nähdä mitä lääkäri sanoo, minulla on seuraava kontrolliaika toukokuussa, varmaan pistää minut odottamaan sinne asti. Tai sitten sitä toukokuun kontrolliaikaa aikaistetaan siten että pääsen sinne pian. Nyt pitää siis odottaa 15.3. asti.
Melodia | 1.3.2013 klo 17:00:37