Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Suolistosyöpä?

Olen 20-vuotias nainen. Ensimmäiset oireet alkoivat 2010 vuonna kun minulla nousi yllättäen kova kuume, mitattaessa korkeimmillaan 39,6 astetta. Lähdimme aamulla terveyskeskukseen, siellä minulta otettiin tulehdusarvot jotka olivat 110. Epäiltiin munuaistulehdusta ja pääsin osastolle tiputukseen. Loppujenlopuksi ei kuitenkaan selvinnyt mikä tulehduksen aiheutti.

Vaihtelevin väliajoin voin paremmin ja sitten taas huonommin. Tasaisin väliajoin olen käynyt lääkärillä erilaisista oireista mutta kipu vasemmalla puolella mahaa on pysynyt. Välillä sitä ei tunnu ja välillä jomottaa kunnolla. Lääkärit ovat tunnustelleet mahaani ja kipu tuntuu selvästi painaessa. Tämän vuoden puolella minulla on tehty paljon testejä, olen käynyt lukuisissa verikokeissa ja minulla on vielä koko vatsan ultra edessä. Voin pahoin, olen jatkuvasti väsynyt ja uupunut. Lämpötilani vaihtelee 37-38,2 asteeseen suunninpiirtein. Ystäväni vitsailevat että minulla on varhainen menopaussi kun palelu saattaa hetkessä muuttua tuskanhieksi. Ripuli on jatkuvaa ja kasvoja kuumottaa liian usein. Saatan saada ihan koska vaan kasvojen kuumotus-kohtauksen eikä punaisuus lähde pois. Muuten olen tällä hetkellä kalpea.
Näpetsi | 5.9.2012 klo 20:38:05