Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

unettomat yöt..

Heippa!

Olen 27 vuotias nainen ja löysin olkavarrestani patin kuukausi sitten. Patti on ojentalihaksessa kiinni. En osaa sanoa koska patti on ilmestynyt, mutta itse huomasin sen kun se tuli 'araksi'. Kävin yksityisellä lääkärillä joka määräsi pikaisesti minut ultraääneen. Käytyäni ultraäänessä en tullut sen viisaammaksi, röntgenlääkäri sanoi sen olevan patti, jossa ei ole tulehduksen merkkejä ja suositteli magneettikuvausta. Hän myös sanoi, että näyttäisi kuin patissa olisi verenkiertoa. Kysyin rlääkäriltä, että onko se kasvain mutta sain vain ympäripyöreitä vastauksia ja soittoajan seuraavalle päivälle omalle lääkärille. Lääkäri soitti ja sanoi että se on tuumori, jossa ei ole tulehduksen merkkejä mutta kokeillaan nyt kuitenkin kaksi viikkoa antibiootteja, ja jos ei ole hävinnyt niin takasin vastaanotolle niin katsotaan lisä tutkimuksia.
Maanantai aamuna loppuu antibiootit ja patti ei ole mennyt ainakaan parempaan suuntaan, eli ilmeisesti soitto lääkäriin on edessä.

Paniikki ja huoli alkaa olemaan aikamoiset, unet on käynyt vähiin ja vatsa huutaa armoa :((

Tiedän etten diagnoosia voi täältä saada mutta ehkä joku tunnistaa tarinakseen ja osaisi antaa vinkkejä, kokemuksia...jotain..?

Tsemppiä kaikille jotka kamppailee vaikeiden asioiden kanssa.
cosmi | 11.3.2012 klo 00:48:06