Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Imusolmukkeet + veriarvot?

Imusolmukkeita tuntuu ympäri kroppaa, kaulan alue ultrattu n. puoli vuotta sitten, suurimmat leukaluiden alla, mutta nekin todettiin normaalin kokoisiksi. Pieniä pitkulaisia mm. solisluiden päällä (ei aivan varsinaisesti soliskuopissa) sekä ehkä kyljissä, ellei kyljissä olevat ole rasvaa, tms kudosta. Leukosyytit veressä heitelleet 9-20 väliä, nyt ensimmäistä kertaa oli 20, jonka vuoksi valkosolujen erittely. Erittelyssä lymfosyytit + neut arvot viitearvojen yläpuolella, tarkkoja lukuja en muista, mutta ei kuulemma aivan ylenpalttisesti, enempää neuvolan th ei kantaa ottanut. Onko kuinka suuri mahdollisuus siihen pelkäämääni pahimpaan, syöpä? Olen raskaana, ja myös hb alhainen, mutta tarkemmassa labratutkimuksessa tämä varmistui raudanpuutoksesta johtuvaksi, josta kärsin myös ensimmäisen raskauden aikana. Epämääräisiä ns oireita lukuisia, yöhikoilu, ja hikoilu yleisesti, voi johtua tietysti myös raskaudesta, joka on jo lähellä loppua. Pienet kipuilut selässä, kyljissä jne, mutta nekin voi selittyä raskaudella. Väsymys, syynä varmasti myös raskaus + alhainen hb. Olen niin turta ja sekaisin, pohdintojen keskellä yleisvointi tuntuu niin heikolta. Apuja, kiittäen.
jennik | 24.4.2013 klo 20:51:15
  • Imusolmukkeet + veriarvot?jennik
    24.4.2013 klo 20:51