Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Pelkään kovasti vatsan alueen syöpää

Mulla on läpi kesän ollut outoja vatsakipuja. Kipu ei ole sellaista tyypillistä kipua vaan toisenlaista, jota en osaa kuvailla. Se tuntuu useimmin lantion seudulla, useammin oikealla kuin vasemmalla. Kipu paikantuu pienelle alueelle kerrallaan eikä kestä yhtäjaksoisesti kuin max 20 sekuntia. Nyt viikon aikana kiputuntemukset ovat lisääntyneet todella paljon.

Kävin noin kk sitten lääkärissä ja kerroin kivusta ja kuukautisvaivoista. Lääkäri oli sitä mieltä, että mitään gynen vakavaa ongelmaa mulla ei ole.

Mulla on kuitenkin nykyään tosi usein pissahätä. En muista koska se alkoi mutta lääkärille en siitä sanonut. Käyn yölläkin useamman kerran pissalla, päivällä varmaankin noin tunnin välein.

Oon googlannut ja etsinyt tietoa vaikka miten monesti. Nyt löysin viimein tiedon, että vatsakipu ja tihentynyt virtsaamistarve voi olla merkki jostain vakavasta ja pitäisi tutkia. Terveysasemalle olen soittanut viime viikolla ja äsken ja molemmilla kerroilla vastaus on sama. Kaikki lääkärinajat ovat varattuja syyskuun loppuun eikä uusia ole vielä tullut.

Miten mä pysyn järjissäni ja mitä jos kuolen? Mulla on neljä pientä lasta :(
SaaraSusanna | 19.8.2014 klo 09:30:57