Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

epävarmaa varmuutta

Hei.
olen 27-vuotias kolmen lapsen äiti.
Tilanne on seuraavanlainen, viime viikolla huomasin rintaliivien ahdistavan oikein rinnan alta.
Tosi pientä kipua myös huomasin samassa kohtaa parina peräkkäisenä päivänä.
Aloin sitten tutkimaan rintaa ja huomasin jonkinlaisen patin johon osuessa tämä kipuilu tuli.
Katsoin netistä ohjeita rintojen tutkimiseen, sillä vain pari kertaa olen aikaisemmin niitä tutkinut.
Löysin samasta rinnasta yläpuolelta toisenkin samanmoisen kyhmyn, tai miksi sitä nyt voisin kuvailla..
Asiaa sitten luonnollisesti olen mietiskellyt, ja yhdistin tähän rinnan nesteen erityksen, jota on ollut jo useita kuukausia.
Oikeasta rinnasta olen siis ihan huomannut nesteen erityksen, jota on kuitenkin vain vähän mutta rintaliiveihin on ilmestynyt nännien kohdalle tummat läiskät ihan molemmille puolille.
Rintani tuntuvat vähän muhkuraisilta muutenkin, siis noiden kyhmyjen lisäksi mutta mielestäni nuo on eri tuntuiset.


Varasin sitten ajan lääkärille koska asia alkoi niin kovin vaivaamaan.
Ajan sain nyt tulevalle tiistaille.
Harmikseni näköjään kuukautiset alkoi just nyt sitten, olin nimittäin ajatellut pyytää myös papa koetta koska edellisestä on aikaa jo 2-3 vuotta.

Minulle on siis asennettu hormonikierukka kesällä 2012 ja kuukautiset ovat tämän jälkeen jääneet pois melkein kokonaan.
pikkuhousunsuojalla pärjään.
Välivuotoja kuitenkin tulee ihan viikon tai parin välein, ruskehtavaa vuotoa siis.
Valkovuotoa tai mitä onkaan, välillä värillisempää tulee jatkuvasti ja joudunkin pikkuhousunsuojaa käyttämään käytännössä aina.
Tätä on jatkunut ehkä vuoden.
Seksin jälkeisenä päivänä usein tulee mhös ihan pienesti veristä vuotoa.

sohovi | 19.10.2014 klo 13:05:00