Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Rinnasta verta

Sellasen jutun huomasin että tulee toisesta rinnasta veristä vuotoa. Netin mukaan tällöin on 10 % todennäköisyys rintasyöpään. Eilen huomasin joten vasta huomenna pääsee etenemään asian tutkimusten suhteen. Sen sain netistä selville, että edessä on mammografia tai ultraääni, sekä galaktografia. Tietääkö kukaan, millä aikataululla tässä voisi odottaa asioiden etenevän? Noitten tutkimusten siis ja niitten tulosten. 90 % toki mahdollisuutta muuhun syyhyn, mutta 3 pientä lasta on ja siksikin huolettaa...

Pattia en tunne, mutta kummassakin rinnassa nännin yläpuolinen osa vetäytynyt kurttuun. Oon sen huomannu jo aiemminkin, ollut jotain puoli vuotta. Tähän asti oon luullut että se on vaan imetyksen jälkeistä muutosta. Puoli vuotta sitten lopetin nuorimman imetyksen. Sen tiedän että sinänsä tuo vetäytyminen on huolestuttava merkki. Mut veristä tahnaa tulee vaan toisesta niin että voihan se olla ett toi vetäytyminen ei liity juttuun.

Niin jos joku tietäis kertoa noista aikatauluista?
äiti70 | 21.4.2013 klo 13:54:41