Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: mahasyöpä

Hei! Minä olen kanssa vähän vanhempi nainen ja yksi lapsistani on juuri sinun ikäinen. Olen itse sairastanut syövän ja haluan sanoa sinulle, että nyt eikun taistelutahto kehiin. Vaikein vaihe on juuri tuo odottaminen, mutta kun hoidot alkaa, niin sitten siitä tulee onneksi helpompaa. Toivottavasti sinulla on läheisiä ihmisiä, jotka tukevat ja kannustavat sinua. Eikä todellakaan ole sinun syysi, että sairastuit, älä sellaista edes ajattele. Sen voin sanoa, että joskus, kun teet sitä sairaanhoitajan työtä, niin osaat katsoa potilaita aivan eri kantilta. Olen itsekin työskennellyt syöpäosastolla ja sitten kun sinne potilaana itse jouduin, niin kyllä asioita katsoi aivan eri tavalla. Nyt eikun mietit, että minähän voitan tämän. Ja muista, että kannattaa käydä juttelemassa jonkun ammattiauttajankin kanssa, jos yhtää siltä tuntuu. Tsemppiä ja voimia! t: Sari
sape | 20.3.2014 klo 09:12:30