Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: heippa!

Moi Mama69!

Anteeksi kun en ole vastannu aikaisemmin, olen ollu aikas kiireinen koulun kanssa :)

Olin vastasyntynyt kun teratooma leikattiin ekan kerran hyvänlaatusena, mutta se uusi ja tälläkertaa se olikin syöpä, gradus3. Oli aikamoista myllerrystä äidille ja isälle uskoisin, koska kasvain ehti levitä ympäri lantiota ja lääkärit puhuivat vain lisäajasta, prosentteja he uskalsivat antaa viisi.
Kaiken tämän jälkeen on aika hienoa, että elää eivätkä nämä erillaiset "vammat" ihan kovin helposti lannista,vaikkakin uskoisin jokaisen syöpää sairastavan ja heidän omaisensa toivovan terveyttä. No,näissä puitteissa on elettävä, mitä annetaan ja nauttia elämästä ja ennenkaikkea muistaa, että terveys ja elämä on suuria lahjoja,jotka molemmat voidaan ottaa meiltä pois.

Ihanaa, että teillä on asiat niinkin hienosti, että pojallasi loppuivat hoidot! Paljon onnea! :) Olen täällä todella iloinen tilanteestanne ja ymmärrän myös huolen tulevaisuutta kohtaan. Uskon, että huominen tuo tullessaan teille ja minulle hyvää ja että huonoistakin päivistä varmasti selvitään, eivät ne lannista meitä :) Muistetaan elää elämää eteenpäin, tottakai on tervettä välillä vähän pelätä,kunhan se ei vie ajatuksia liiaksi omille teilleen. :)

Kaikkea hyvää myös teille sinne, pidän peukkuja pystyssä ja muistan teitä :)

Niina
niinah | 17.10.2007 klo 19:17:19
  • heippa!
    niinah
    29.8.2007 klo 14:23
    • Re: heippa!
      mama69
      6.10.2007 klo 17:40
      • Re: heippa!niinah
        17.10.2007 klo 19:17