Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Nuorille vinkkinä!

Sylva ry järjestää kerran vuodessa sopeutumisvalmennus kurssin Kyyrönkaidassa kesäkuun alussa. Se on tarkoitettu 18-25 vuotiaille nuorille. Itse olin siel viime kerralla ja sain sieltä paljon vertaistukea, ajatuksia ja fiilistä siitä, etten ole ainoa syöpäpotilas, en yksin ajatusteni kanssa. Suosittelen! :)

Tänään olin myös Tukihenkilökoulutuksen ekassa osassa. Sylva siis järjestää koulutusta, oisko ikähaarukka 18-25 vee, heille, jotka ovat sairautensa jälkeen kiinnostuneita toimimaan tukihenkilöinä syöpää sairastavalle lapselle tai nuorelle. Koulutus on kaksiosainen ja siis koostuu kahdesta viikonlopusta, joissa käsitellään tukihenkilönä olemista. Jos käy kurssin, se ei kuitenkaan sido tukihenkilönä olemiseen,vaan ruhtymistä hommaan saa rauhassa sulatella ja pohtia. :)Kurssin paikka vaihtelee viidessä kaupungissa,joissa on siis yliopistosairaala ja nyt se oli Tampereella Victoria -hotellissa. Oli ihanaa tutustua uusiin ihmisiin, luennot olivat mielenkiintoisia ja vapaa-ajallakin touhuttiin yhdessä jos minkälaista mukavaa. :)

Jos jompikumpi kiinnostaa niin Sylvasta saa ihan varmasti lisätietoja. :) Rohkeasti mukaan!

Niina
niinah | 9.9.2007 klo 19:07:14
  • Nuorille vinkkinä!niinah
    9.9.2007 klo 19:07