Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: vatsasyöpä

Iomielin haluan keskustella sinun nuoren tytön kanssa koska olet sairastunut nuinkin nuoressa iässä.Oliko sinulla tai miten se todettiin että sinulla oli se syöpä oliko jotain vaivoja ennen kun menit tutkimuksiin?Se on ikävää noin nuorella tytöllä.Mutta kyllä nykyään on hoitoja joilla on hyvät ennusteet eikä kannata ihan heti masentua ja ajatella kaikenlaista epämukavaa.Haluan olla sinulle täydellä tukemassa että selviät raskaan vaiheen ohi.Eikö kukaan ole auttanut sinua henkisesti pääsemään ensi traumoista ohi vai pelkäätkö kertoa kavereille että sairastat kyseistä tautia,minä ainakaan en halua heti mainostaa että olen saastainen saattaa ystäväpiiri karsiutua mutta ei välttämättä on niitä tukijoitakin.Minäkin olen 42 vuoden iästä huolimatta hyvin nuorekas pojankloppi.Olen kärsinyt näiden tautien takia kaikki melkein mahdolliset mutta olen nytkin kuin terve pukki vaikka olen sairaan kirjoilla.Minullakin kaikki tapahtui aika nopeasti muutaman vuoden sisällä.Mutta elän päivän kerrallaan ja pystyn tekemään kaikki asiat miltei normaalisti niinkuin tervekkin ihminen ja annan sinulle kaikki tukeni jos vain tarvitset keskustelukumppania.Hoksasin sinun kirjoituksen ajattelin heti kirjoittaa sinulle.Sinä löydät minun kirjoituksen ja stoorin täältä sivuilta kun menet syöpä ja elämänkatsomus ja voit lähettää viestiä siihen missä lukee usko parantua tv.urkki-67
urkki-67 | 16.10.2009 klo 23:36:53