Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Maksasyöpä

Hei

Olen 28-vuotias nainen ja minulla todettiin viime vuoden heinäkuussa harvinainen syöpä, jonka lähtöpaikkaa ei ole todettu tai löydetty. Maksastani kuitenkin löytyi 10 cm:n kokoinen kasvain, keuhkoista runsaat etäpesäkkeet sekä suurentuneita imusolmukkeita mm. vatsaontelosta. Maksasyövästä ei kuitenkaan ole kyse.

Olen saanut sytostaattihoitoja elokuusta lähtien eli 14 kertaa yhteensä. Sytostaattihoidot ovat tehonneet hyvin, maksan kasvain on pienentynyt hurjasti ja etäpesäkkeet keuhkoista ovat melkein kokonaan hävinneet. Hoidot jatkuvat edelleen, mutta olen todella kiitollinen saamastani hoidosta ja uskon vahvasti selättäväni tämän syövän.

Minkälaisia hoitoja sinulla on menossa? Jos ilmoitat sähköpostiosoitteesi voisimme kirjoitella lähemmin? Itse en ole juuri aikaisemmin täällä vielä ollut keskuteluissa mukana ja olisi kiva jos löytyisi juttu/tukikaveri.

Terveisin
Enkuli | 18.1.2011 klo 12:39:14