Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: pahanlaatuinen aivokasvain

Hei!

Minulta leikattiin tammikuussa 2010 kolmostyypin anaplastinen oligodend., vas. ohimolohkosta.Oireena epileptinen -tajuttomuus kohtaus lenkillä ollessani. En tiedä miksi en saanut kuin Temodal- hoidot päälle. Eli en ole saanut sädehoitoa ikinä.. vielä...

Vuonna 2003 ollessani 19 vuotias minulle alkoi tulla epilepsia kohtauksia ja pään kuvantamisen jälkeen pian olikin jo leikkaus.. Oligodendrogliooma gradus 2 oli tuolloin tuomio.. eli minulla uusi noin 6 vuodessa, joillakin menee jopa 20 vuottakin ennen kuin uusii.. mutta jossain vaiheessa on edessä aina nykyisen lääketieteen mukaan eikä parantavaa hoitoa tähän ole. Tuolloin 19 - vuotiaana minulle ei annettu mitään hoitoja leikkauksen jälkeen.

Mikä sinun vointisi on tällä hetkellä?
Toivon, että voit hyvin. Itse sain esikoisen viime helmikuussa ja naimisiin menin toukokuussa.
marilyn | 13.10.2013 klo 19:43:06