Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Melanooma

Heippa! Hieman myöhässä huomasin tuon mitä kuuluu pikku-anna ja muut- viestin. Viikoittain tätä palstaa käyn vilkaisemassa mutta oli mennyt ohi. Hienoa pikku-hanna kuulla, että olet hyvissä voimissa!

Itse kävin keväällä siinä PET-tutkimuksessa. Kuva oli puhdas, mutta uusi patologin lausunto toi tiedon että mulle olis pitäny tehdä se vartijaimusolmuketutkimus. Lopuksi se tehtiin kesän alussa, puoli vuotta myöhässä. Kolme imusolmuketta poistettiin , olivat puhtaat. Mutta miten todennäköistä on että ne on samat kuin silloin jos tutkimus olisi tehty kasvaimen leikkauksen yhteydessä? Lääkärin kommenteista päätellen leikkaus tehtiin lähinnä siksi että mun pälli pysyy kasassa. Tekis mieli tehdä kirjelmä sille mua ensimmäiseksi hoitaneelle lääkärille että hivenen päivittäis tietojansa. Eikä ihmistä sais niin kohdella että kommentoidaan vaan "ei se mihinkää oo levinny" ja tyrkätään ovesta ulos.
Heba | 17.9.2011 klo 20:57:15