Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

selvisin leukemiasta

olen kohta 25 vuotias ja minulla todettiin marraskuussa 2005 leukemia. odotin vauvaa silloin ja elämä oli paremmin kuin hyvin. Kunnes sitten yhtenä päivänä lääkäri passitti minut verikokeisiin ja sieltä se sitten löytyi, verisyöpä. Eihän minulla voinut syöpää olla, olinhan vasta 23 vuotias. Sain solunsalpaajahoidot Oulun yliopistollisessa sairaalassa. Kävin kolme kovaa hoitoa läpi. Kaikki meni niinkuin lääkärit olivat toivoneet, ensimmäisellä hoitokerralla saavutettiin remissio.
Sairastumisestani on kohta kaksi vuotta ja nyt minulla elämä on hyvin. Koskaan minulla ei ole ollut näin hyvä olla.
Kaikesta voi selvitä jos ei luovuta ja pitää pintansa kaikesta huolimatta. Toivoisin että saisin postia ja voin kyllä puhua enemmänkin jos joku haluaa tietää. Yhteyttä voi ottaa esim. sähköpostilla: [email protected]
päivi82 | 12.9.2007 klo 17:50:56
  • selvisin leukemiastapäivi82
    12.9.2007 klo 17:50