Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Melanooma

Hei Heba,

uskoisin, että tiedän miltä sinusta tuntuu. Sain melanooma diagnoosin noin 5 kuukautta sitten, jolloin oma esikoispoikani oli 3 viikkoa vanha. Itsekin olen alle 30v.
Nytkin sairaus on mielessäni päivittäin ja pääkopassa käydään jatkuvaa kamppailua. Olin itse leikkauksessa tosiaan noin 5 kuukautta sitten ja sain syyskuun lopussa puhtaat paperit vartijaimusolmuketutkimuksesta.

Nyt kuitenkin odottelen ct-kuvauksen tuloksia, koska alavatsassani on ollut kipuja syksyn ajan ja vatsan imusolmukkeideni todettiin olevan hieman turvoksissa magneettikuvauksessa. Lisäksi olen menossa poistattamaan toisen epäilyttävän luomen lähipäivinä.

Itseäni auttamaan on jaksanut pieni poikani ja puolisoni. Ilman poikaani voi olla, etten joku päivä olisi jaksanut nousta sängystä. Pojan hymyt ja naurut antavat voimaa ja hänen syntymäänsä miettiessä kyyneleet tulevat aina.Itkettyä on syksyn aikana tullut enemmän kuin koskaan ja tunteet ovat heitelleet laidasta laitaan. Tunteiden aaltoilua kun vielä lisää hormoonit imettäessäni.

Toivon sinulle erittäin paljon voimia ja tsemppiä! Yritetään nauttia jokaisesta päivästä =)

Terv. pienen vauvan äiti
pienen vauvan äiti | 13.1.2011 klo 15:44:05