Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Melanooma

Hei pienen vauvan äiti,

ihan alkuun onnittelut pienestä poikavauvasta! Ja heti perään olen pahoillani saamastasi diagnoosista. Olen itsekin äiti, kuopukseni on leikki-ikäinen, ja voin vain arvailla mitä mielessäsi nyt ehkä liikkuu.

Oma vartijaimusolmuketutkimukseni ja leikkaus oli heinäkuussa, ja olen yllättynyt miten nopeasti haavat loppujen lopuksi paranivat. Ihosiirrettä en tarvinnut, eli sen paraneminen voi olla eri juttu. Enemmän minulla on ollut paranneltavaa pääni kanssa, että saan ajatukset edes jonkinlaiseen järjestykseen.

Tällä hetkellä tuntuu, että odottelu ja löyhässä hirressä roikkuminen jatkuu loputtomiin. Oma jatkoni on edelleen avoin ja nyt odotan pääsyä onkologille. Odottelu kuluttaa voimia ja vie ajatuksia ja sitten saakin potea huonoa omaatuntoa, kun ei olekaan sataprosenttisen läsnä tässä hetkessä ja lasten elämässä.

Pidetään peukkuja, että saat puhtaat tulokset ja toivut leikkauksesta pikapikaa!

Lounatuuli





Lounatuuli | 9.9.2010 klo 12:30:25