Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

mahasyöpä

Hei.

Olen 22 vuotias nainen ja sain tänään kuulla, että mahassani on syöpä. Lääkäri ehti jo ulkonäön perusteella heittää arvauksen, että se olisi hyvänlaatuinen, mutta toisin kävi.

Lääkäri arvaili myös, että se olisi GIST kasvain, se selviää perjantaina.

Ikinä maailmassa en olisi kuvitellut sairastuvani syöpään, varsinkaan näin nuorena. Eihän sitä kukaan omalle kohdalleen odota. Opiskelen sairaanhoitajaksi ja nyt roolit ovatkin kääntyneet.

Piinaavaa on odottelu, perjantaina saan vasta tietää koska leikataan ja mitä muuta tapahtuu.. Haluaisin ton paskiaisen jo ulos musta.

Oon kyllä päättänyt että tähän en kuole, mutta eihän se päätös mitään auta ja pelko vaan kasvaa siitä että olikohan tää tässä.

On jotenkin helpottavaa nähdä että täällä on muitakin nuoria, en siis oo ainoo ja yksin tän asian kanssa. Olo on semmonen että oon tehny jotain pahasti väärin kun tän ikäsenä sairastun; yleensä syöpätarinoita kuulee lähinnä mummoilta ja papoilta. Kai tää on vaan hyväksyttävä, toivottavasti vaan ottavat sen pois mahdollisimman pian ja parantuisin tästä vielä joskus.

Taitaa olla vähän sekava viesti, mutta sain tiedon tosiaan n. tunti sitten ja aikamoista myllerrystä on.

tiltu1 | 19.3.2014 klo 14:58:10