Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Kohtalotovereita?

Koitetaan nyt tännekkin puolelle kun toisella foorimilla ei näyttänyt olevan ketään kotona. Etsin tosi pitkään netistä kohtalotovereita ja aloin jo luopua toivosta kun mistään ei ikäisiäni syöpäpotilaita tahtonut löytyä. Olen 32v "nuori" mies Salosta ja sain juuri kuulla tähystyksessä että minulla on virtsarakon syöpä. Olo on ollut henkisesti ihan järkyttävä mut se varmaan on kaikille täällä liiankin tuttua. Nyt odottelen ens perjantaita jotta pääsen / joudun leikkauspöydälle ja minusta otetaan koepalat ja toimitetaan patologin tutkimuksiin. Pelkään ihan sairaasti että on levinnyt koska on ollut jo reilu 3kk kuumetta 37.5 eikä mikään burana/asperiini auta. Syöpäni löytyi ihan omasta aloitteestani toivottavasti ajoissa. Kävin n. 4kk sitten lääkärillä verivirtsaisuuden vuoksi ja se määräsi buranaa kuumeeseen ja alavatsakipuihin. En ollut tyytyväinen ja vaihdoin lääkäriasemaa ja siellä taas todettiin eturauhastulehdus. Söin lääkekuurin muttei auttanut ja päätin soittaa uudestaan lääkärilleni joka ehdotti yksityislääkäriasemalla tehtävää skystoskopiaa, sinne menin viime tiistaina ja sen jälkeen ei juuri kunnon yöunia ole nähtykään. Nyt siis kuumeillessa odottelen operaatiota ja koitan hymyillä pienille pojilleni normaalisti etteivät he huomaisi hätäännystäni. Jos teillä on ideoita jaksamiseen niin tosi mielelläni kuulisin niitä.
Tutkailin tätkin foorumia ja näyttää että oon todellinen outolintu oman syöpäni kanssa. Eli virtsarakon syöpää ei ilmeisesti kertakaikkiaan nuorilla esiinny "paitsi mulla". Koitin hakua ja ainoastaan oma viestini tuli kyseisellä hakusanalla. Pappojen tauti näyttää olevan. Luin netistä että 13/100.000 sairastuu tähän tautiin ja niistä 2% on alle nelikymppisiä- Ei oo todellista, sehän on 13/5000.000 että osuu omalle kohdalle. Toivottavasti herätyskello kohta soi ja pitää raahautua painajaisen jälkeen hampaita pesemään ja sit töihin
Jorkki | 2.3.2008 klo 13:54:03