Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Nuoret syöpäpotilaat

Re: Hyvä kasvi....

Hei vaan!

Oulussahan on siinä oyksin vieressä potilashotelli. Mielestäni sieltä Oyksin infosta kannattaa kysyä jos perheesi voisi vuokrata siitä huoneen siksi aikaa, kun joudut olemaan sairaalassa. lähinnä kait se on potilaille muttta aina kannattaa kysyä.
Itse olin 5 päivää just sairaalassa ja mieheni oli mukana kun olimme vieraassa kaupungissa. Kylmästi varasin hänelle siksi aikaa hotellihuoneen koska aina kun on kyse vakavammasta on minusta mielyttävää että on joku läheinen mukana. :)
Sairaalaan saa ottaa läppärin mukaan ja suosittelen kovasti. meinaan sitten kun alkaa toipumaan anestesia huuruista ja pääsee kävelemään niin alkaa käydä aika pitkäksi. :) Että pakkaa mukaan vaan ja kasa leffoja mitä kuulokkeiden kautta voit katsoa. itellä oli myös rakkausromaaneita mukana...
Tottakai ikävä tulee mä ymmärrän sen, mutta ajattele asiaa niin, että nyt kun se leikataaan niin saat taas palata perheesi pariin:)))
Kaikki menee varmasti hyvin!!!
Höpsis | 19.1.2012 klo 07:00:45