Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sterilaatio

Mulla oli viimein viime viikolla lääkärikäynti. Oli eri lääkäri kun aikaisemmin, ja oli toooosi niuhan oloinen. Ei se oikeen halunnut puhua mistään mitään.
Kysyin siltä sterilaatiosta ja se vaan totesi, että ei sitä nyt tehdä ja ne Tamofenit tms pitää kuitenkin alottaa.
Sanoin kyllä ymmärtäväni tämän ja olen siihen suostuvainen, mutta kiinnostaisi vain tietää vaihtoehdoista. Ei hän niitä minulle kuitenkaan kertonut.
Ainoa "vastaus" oli, että jos en kestä niitä implantteja (en muista mitä niiden nimet oli) niin munasarjojen poisto voisi olla vaihtoehto. Mutta ei mitään muuta.

Harmittaa, kun haluaisin tietää enemmän. Mutta jos en saa lääkäriltä puolueetonta tietoa, tai ylipäätään tietoa, niin miten sitten pitäisi ajatuksiaan asettaa.

On tosi lohdullista kuulla, että moni on Tamofenin hyvin sietänyt. Toivon, että kuulun samaan porukkaan ja kaikki menee hyvin.
Silti haluaisin tietää vaihtoehdoista ;)

Tietääkö kukaan, mistä voisin saada asiasta lisää tietoa?
Mur_meli | 17.8.2014 klo 21:51:45