Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

leikkaus edessä

Uni ei tahdo tulla, taikka riittää. On hiukka hankalaa löytää asentokin. Mulla on dreeni oikeaan keuhkoon ja ke tyhjennettiin vasen keuhko. Sytostaatit takana ja leikkaus perjantaina edessä. Jotenkin tuntuu, etten haluis enää olla kipee. Mä pelkään sitä kipua, en nukutusta tai leikkauksen onnistumista....pelkään dreeniä, haavakipua, kiristelyä, turvotusta kaikkea, mikä sattuu. Eilen olin ekaa kertaa koiran kanssa kevään tuloa haistelemassa. Oon käyttänyt jo muutaman kerran aiemmin "pakkopisillä" . Eilen yhdessä puolisen tuntia käveltiin ja tuoksuteltiin tulevaa kevättä.
Parvekkeellekin laitoin narssissit amppeliin. Mä asun viidennessä kerroksessa ja on lasitettu parveke, narrissit kestää yli kymmenen asteen kakkasen siellä. Haluisin herätä uuteen kevääseen. Viime keväänä olin niin väsynyt ja flunssainen koko ajan, etten paljoa keväästä nauttinut. Kesäkuun alussa flunssa todettiinkin sitten karanneeksi rintasyöväksi. Nyt on tauti hallinnassa ja leikkaus edessä, mutta pelottaa. Mä haluisin nauttia tulevasta kesästä. Kasvattaa chilin, paprikan, pari tomaattia ja papuja. Nyppiä kukkia, paistaa muuripohjalettuja ulkogrillissä ja saunoa pihasaunassa.
Katsotaan, mitä kevät tuo tullessaan. Terassi on avattu kevääseen kukkasin.
Minna
Minnalla | 16.2.2014 klo 04:08:08