Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Miten tästä eteenpäin?

Hei kaikki ja hyvää pääsiästä.

Olen tässä pari päivää lueskellut teidän juttuja ja muutenkin tutustunut syöpäjärjestön sivuihin.
N. kk sitten minulta leikattiin rinnasta mastopaattinen, isokokoinen patti. Aikana odottelin patologin tulosta ja tulihan se sieltä: Hyvänlaatuinen mastopatiakasvain, johon oli kiinnittynyt pahanlaatuinen pienempi kasvain! Jippii! Lääkäri selvitti minulle kyllä miten toimitaan jatkossa, mutta olin niin puulla päähän lyöty että suurin osa meni ohi. Muistan vain että koska pahanlaatuinen kasvain ei ollut kokonaan siinä pahkurassa, sitä on siis vielä rinnassani ja rinta poistetaan kokonaan, toinenkin rinta magneettikuvataan ja kainalot tutkitaan. Ensi viikolla menen sopimaan ajoista sun muusta. Nyt vaan olen ja yritän selvittää ajatuksiani. Mieheni on kokenut tämän jo äitinsä kanssa n 10 v sitten mutta hän joutuu sitten taas tähän tilanteeseen. Täytyy myöntää että pelottaa kun olen lukenut teidän kokemuksia asiasta, mutta toisaalta on hienoa että voi purkaa tuntojaan saman kokeneiden ihmisten kanssa.
Oikein paljon voimia kaikille ja hyvää kevättä.
Näillä mennään | 18.4.2014 klo 11:17:22