Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Mistä tietää onko masentunut?

Kysymykseni saattaa kuullostaa oudolta. Eikö masennuksen pitäisi jo tuntea mutta kun en ole varma mitkä oireet johtuvat lääkkeistä mistä uupumuksesta tai peräti masennuksesta. Sairastuin kolmatta kertaa kohdukaulan syöpää. Kaksi ensimmäistä kertaa meni siinä hoitoja suorittaeassa mutta tämä kolmas kerta oli vaikea hyväksyä. Minulla on nyt Docetaxel Actavista + Avastinia. Kaksi viikkoa on nyt vierähtänyt ensimmäisestä hoidosta ja pää on ollut ihmeellisen sumuinen koko ajan. On vaikea keskittyä mihinkään eikä minua oikeastaan kiinnostakaan mikään. Ostimme juuri mökin ja terveenä minulla olisi nyt sisustusvimma päällä. Lääkkeet ovat aiheuttaneet vatsakipuja, jotka nyt ovat ovat hävinneet muttaa päässä suhisee koko ajan ja tinnitus, joka jäi muistoksi ensimmäisestä cisplatiinihoidosta, pahentaa pään suhinaa entistä enemmän. Olen yrittänyt käydä ihmisten ilmoilla esim shoppailemassa tai hoitamssa arkipäivän askareita mutta kun kaikki on niin työlästä.

Olen harkinnut tukihenkilöä avukseni mutta kun ei jaksa otta yhteyttä. Olen harkinnut ottaa yhteyttä lääkkäriin/omahoitajaan mutta kun en jaksa! Olen yrittänyt vähän treenata mutta sielu ei ole mukana. Kävellessäni olen kömpelö ja hidas.
Karkki | 23.2.2014 klo 21:13:51