Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miten tämmöisen kanssa jaksaa "elää"?

Ja minullahan riittää asiaa! 3.2 alkoi hoidot ja sydänoireet samaten. Olen tosiaan kypsynyt niihin! Valkosolut romahtaa aina, keuhkokuume, suonet tohjona (kun vain yksi käsi käytössä). Lääkäri sanoi, että "oikea elämä" alkaa kun sytot loppuu. Ja hah hah! Herceptinillä on pahoja neurologisia vaikutuksia. Ainakin minulle, kun se juuri heikko kohta päässä. Totuushan kuitenkin on, ettei entiseen elämään paluuta.
En minä mitä jättisilikoneja kaipaa. Vain normaaliutta. Mutta kun korjauksen odotusaika KOLME VUOTTA! Jotkut onnettomat kuolleet juuri silloin. Minä haluaisin tässä välissä vaikka yhdenkin suht normaalin vuoden. Siitäkin olisin kiitollinen. Ei houkuttele viallisena odotella uutta syöpää. Vähän elämää välillä. Voisin olla ilman rintoja jossen naimisissa. Mutta kun niiden katoaminen vaivaa molempia - muistoissa. Voisin muutoin ruveta androgyyniin suuntaan...voisi olla hupiakin, kun vieraat ei tietäisi miltä planeetalta kotosin! Vasemmassa vain 1.5cm kasvain. Mutta jo kainaloon levinnyt. Säästävä leikkaus olis ollu mahdollinen, mutta kun HER2...kuiten turha.
levoton sielu | 27.5.2015 klo 18:51:47