Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Minun tarinani: Teratooma/ munasarjasyöpä

Huh..piti tulla tännekin kirjoittelemaan pitkästä aikaa.
Päivittäin käyn katselemassa muitten viestejä, mutta ei ole tullut itse kirjoiteltua.
Missä vaiheessa mennään?
Tällä viikolla minulla päättyivät aggressiiviset sytostaattihoidot. YES!! Sain 28 hoitokertaa 12 viikon aikana.. Aikas hurjaa meininkiä.
Tällä viikolla oli sitten "lääkärintarkastus", jossa ei oikeastaan todettu kuin, että hoidot loppuivat ja TT-kuvaan sain ajan. Jännittävintä tässä "tarkastuksessa" oli se, että minulla onkin ITUSOLUSYÖPÄ, eikä munasarjasyöpä, niinkuin alussa minulle sanottiin. Jännää, että diagnoosi muuttuu tässä vaiheessa vai onkohan se sitten ollut kokoajan, on vain puhuttu väärällä nimikkeellä aikaisemmin. Noh, syöpä ku syöpä.

Nyt olisi alettava elämään elämää ilman hoitoja. Ompa jännää, kuinka pelottavalta se tuntuukaan. Odottelua TT-kuvaan, odottelua tuloksista ja sen jälkeen kolmen kuukauden välein kontrollia.

Pienin askelin tässä eteenpäin mennään, eihän muuta voi.

Onni-Oikea | 16.1.2010 klo 12:57:32