Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Flunssa ja sytostaatit

Mulle ainakin annettiin.

Kerran mulla oli poskiontelontulehdus - odotettiin, että antibioottikuuri loppuu ja sit annetiin sytot.
Toisella kertaa söin kaks kuuria keuhkoputkentulehdukeen, olisivat antaneet tokan kuurin aikana sytot, mutta just silloin pyysin, että siirretään parilla päivällä. Tunsin itseni oikeesti kipeeksi.
Kuumetta ei mainittavasti liittynyt kumpiinkaan sairasteluihin.

Flunssan kaltaiset oireet mulla oli lähes jokaisen syton antamisen aikana.. Sit sytojen myötä aina paheni viikoksi - kahdeksi (tai kehitti oheissairauden).. Että siinä mielessä kannattaa kyllä kuunnella itteään ja pyytää tarvittaessa siirtämistä.
Tuntui, että en ole päässyt eroon ennen sytoja alkaneesta flunssasta, kun sitä "buustattiin" sytoilla. Mene ja tiedä, olisko tilanne toinen ilman sytojakaan..

Nyt on viikko mennyt vikasta sytosta ja edelleen olen yskäinen ja vähän räkäinenkin..

Tsemppiä!
Mur_meli | 16.9.2014 klo 13:08:47