Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Varoituksen sana Primperanin käytöstä

Olemmehan täällä jo todenneet, että olemme kovin erilaisia ja reagoimme asioihin eri tavoin. Voi kuitenkin olla, että muillekin Primperan tekee saman minkä minulle. Siksi kerron tarinani.

Eli minulle kävi niin, että cef:in jälkeen pari päivää myöhemmin tuli taas huono olo ja otin avuksi Primperania aamulla ennen töihin lähtöä. Otin kaksi tablettia. Ajoin töihin ja haukottelin koko matkan, ihmettelin sitä, koska olin kuitenkin nukkunut tosi hyvin. Töissä tilanne huononi niin, että en jaksanut edes seisoa, istuminenkin vaati suuria ponnisteluja. Ilmoitin töissä, että en millään jaksa olla täällä, vaan lähden kotiin nukkumaan. Niin minä sitten ajelin kotiin. Takuulla en ollut ajokunnossa, koska silmät eivät millään meinanneet pysyä auki, olin todella vähällä nukahtaa rattiin ja olin aivan varmasti suuri riski liikenteessä. Pääsin lopulta onnellisesti kotiin, mieheni oli sattumalta kotipihalla ja auttoi minut sisälle ja nukkumaan. Nukuin useita tunteja.

Katsoin myöhemmin Primperanin pakkausselosteesta tietoa sivuoireista. Ja totta tosiaan uneliaisuus on yksi niistä. Minusta on outoa, että Primperan ei ole kolmiolääke, vaikka minusta sen pitäisi ehdottomasti sitä olla. Minulla ainakaan ei ole mitään asiaa rattiin, jos olen tätä lääkettä nauttinut. Onneksi tiedän sen nyt ja osaan varoa.
Cinne | 8.4.2014 klo 12:20:38