Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Hiuksista ja muista karvoista

Moi!
Pitkä ja raskas talvi takana...huhhuh!!! Kesä edessä ja mieli toiveikkaana tulevaisuudessa...työ ja lomamatka odottavat!!!
Säteet loppusuoralla, vielä 11 jäljellä. Iho kestänyt ainakin vielä hyvin, Ceridal-öljyllä olen hoitanut pari kertaa päivässä sädehoitopolin ohjeiden mukaan.
Hiukset jo hyvässä kasvussa, kampaaja-aikaa varailin just äsken, katsotaan mitä tälle muutaman sentin aikalailla harmaalle "poikatukalle" aletaan tekemään. Väriä olis toiveissa ainakin saada. Ripset ovat jo kutakuinkin normaalit, Revitalash-ripsiseerumia olen käyttänyt pari viikkoa ja näyttää kyllä toimivan, ainakin mulla. Kulmakarvatkin jo tunkevat niin, että on jo saanut nyppiäkin muutaman kerran, joten kyllä se tästä on näköjään paluu normaaliin pikku hiljaa alkanut. Sääri-ja alapään karvat ovat vielä hakusessa, enpä kyllä niistä niin välittäisikään :)

Aurikoista ja lämmintä kesän alkua ja isot tsempit ja halit jokaiselle. Me ollaan sankareita kaikki... ihan jokainen!!!

terv. Wanda



wanda | 19.5.2014 klo 14:31:05