Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Terveen rinnan leikkaus

Hei kaikille! Olen kilpirauhasensyöpä- ja rintasyöpäpotilas vuosimallia 2011-2012, minulta löytyi lobulaarinen syöpäkasvain vasemmasta rinnasta(tai itseasiassa kasvainrypäs)ja olen saanut rintasyövän hoidon koko coktailin ja nyt on meneillään antiestrgeenihoito v. 2017 asti. Maanantaina menen keskussairaalaan rintakirurgian osastolle keskustelemaan terveen rinnan poistosta, pitkään olen asiaa miettinyt, jokin siinä pelottaa, v. 2011 minut leikattiin kolme kertaa syöpien takia ja kertakaan ei pelottanut, miksi sitten nyt? Kai sitä pelkää kuolevansa leikkauspöydälle, siis ihan järetöntä. Todella moni asia puoltaa leikkausta, mm. se, että lobulaarinen syöpä leviää helpommin toiseen rintaan kuin muut syöpätyypit. Tällaisia mietteitä minulla! olisi mukavaa tietää mitä muille minun vuosikerran rintasyöpäpotilaille kuuluu, varmasti harvat heistä enää käyvät tällä palstalla, kuten en minäkään. Kaikkea hyvää teille, joilla on hoidot meneillään syöpälajista riippumatta.
Sini-likka | 22.3.2014 klo 13:35:59