Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

nestettä kertyy

Kysyisin nyt vielä kerran, että onko kellään lisääntynyt alaraajojen nestekertymät hormoonilääkityksen aloituksen jälkeen.Siis Anastrozol aloitettiin viime heinäkuussa, ja nyt tuntuu, että olen kerta kaikkiaan ns. kusessa näitten kinttujeni kanssa. Turvottelihan ne ennen syöpääkin, mutta nyt tuon lääkityksen jälkeen se on minun mielestäni tuplaantunut.

Teen lyhennettyä työviikkoa ja pystyn itse suunnittelemaan vuoroni, mutta silti koen että minusta on enemmän riesaa kuin apua työpaikalla. Aina pylly penkissä ja koivet ylhäällä. Jalkoja oikeesti särkee nilkoista polviin ja yli viiden minuutin yhtäjaksoinen seisominen on yhtä tuskaa. Kuljen työmatkat bussilla ja minun täytyy oikeasti tarkkaan varmistaa, onko pysäkillä penkki, missä kohtaa kotimatkaa käyn kaupassa, ettei vaan joudu seisoskelemaan.

Tämä oikeesti syö naista ja lyhentää pinnaa. Helkkari, olen 61-vuotias, ja taaperran kuin satavuotias.
hoit-su | 22.2.2014 klo 09:30:56