Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syöpähoito vaan jatkuu ja jatkuu...

Mä vihaan tätä sairautta!!
Viimeisen viikon aikana mun sisusta on muuttunut niin mustaksi..
Henkinen ja fyysinen pahaolo vie kaikki mehut. Ottaa niin armottomasti aivoon. Ei jaksaisi enää hetkeäkään. Kellekään ei pysty selittämään miltä tuntuu. Kukaan ei voi ymmärtää.
Ahdistaa nykyhetki, ahdistaa tulevaisuus. Mihinkään ei jotenkaan uskalla tarttua.

Mitä tulee näihin lääkkeisiin. Siinähän se kaiken paskan alku onkin (pardon my French).. Olin ihan terve, ennen kun muhun ruvettiin tuuppaamaan näitä myrkkyjä. Okei, no sitä ennen leikattiin ja annettiin ekat lääkkeet... Niillä päästiin parempaan alkuun..
Silti uskon, että ne on perusta sille, että musta tulisi terve. Nyt syön lääkkeitä, jotka auttaa niitten ensimmäisten lääkkeiden haittavaikutuksiin.. On kipulääkettä, on valkosolutekijää, on pahoinvointilääkettä, kortisonia, mielialalääkettä, jne...

Uskon, että jokainen meistä koettaa tehdä oikein. Koettaa tehdä itselleen oikein. Harva meistä antaa myrkyttää itsensä huvikseen. En usko. Lähinnä siksi, että haluamme uskoa siihen, että se apu mitä meille annetaan, toimisi.
Ottaa niin aivoon tommonen provokatiivinen shaisse, mitä monesta tuutista tulee.
Kyllä, kyseenalaistan kyllä muutamia popsimiani lääkkeitä, mutta en silti uskalla kyseenalaistaa niitä niin paljon, että en niitä ottaisi. Mulle ei ole tarjolla muutakaan, joten otan sen mitä saan.

Anteeksi avautuminen.. Ahdistaa vain niin.. Ettei oikein ajatuskaan juokse kunnolla..
Mur_meli | 17.8.2014 klo 22:04:53