Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: CCOC, onko kokemuksia kirkassolu munarasjasyövästä?

Sepä se. Tähänastisen kokemukseni mukaan tietoa ei saa jos ei osaa kysyä oikeita kysymyksiä, ja mistäs niitä osaisi keksiä? Kaiken lisäksi: mulle oli varattu lääkärin tapaaminen ennen toisia sytoja ja lääkäri ihmetteli päin naamaa, miksi ihmeessä olin saanut ajan! Eli ilmeisesti tapaan lääkärin seuraavan kerran vasta kun heillä on minulle jotain niin tärkeää kerrottavaa, että näkevät tapaamisen tarpeelliseksi, tai haluavat tehdä jotain lisätutkimuksia. Siihen asti jaetaan vain sytoaikoja. Mutta onnittelut tuosta syövän aikaisesta huomaamisesta, sinulla oli onnea onnettomuudessa siinä asiassa! Olisinpa minäkin tajunnut mennä ajoissa gynen tarkastukseen... Syöpä havaittiin vasta kun aloin kuumeilla jatkuvasti, eikä sille löytynyt selitystä, eivätkä antibiootit auttaneet. Siihen asti olin ihan hyvässä kunnossa, loppua kohti ehkä ajoittain vähän väsynyt.
Päivis | 7.9.2014 klo 21:18:11