Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sterilaatio


Minulla on levinnyt rintasyöpä ja kohdussa minulla oli suuria myomia. Sain kohdun- ja munasarjanpoiston. Toinen lääkäri oli kovasti vastaa ja kyselivät useaan kertaan, että oletko varma. Ylilääkäri oli kuitenkin samaa mieltä kanssani ja puolsi leikkausta. Vaikka minulta on poistettu munasarjat, kuitenkin joudun syömään Letrozole Sandoz lääkitystä. Keho kuulemma tuottaa hormooneja muutenkin, joten tällä lääkityksellä blokataan loputkin hormoonitoiminta nolliin. Vaihdevuosioireita on minulla paljon, mutta olen yrittänyt liikunnalla saada niitä aisoihin. Minun tilanteessa tämä vaihtoehto on parempi ja näihin vaihdevuosioireisiin on vaan sopeuduttava. Hikoiluoireet ovat kyllä rasittavat, mutta en anna sen pilata elämääni. Leikkauksessa on riskinsä ja lääkkeistä ei pääse eroon, joten kannattaa harkita mikä on itselle parasta.
Maki | 19.8.2014 klo 09:34:07