Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Erilaistumisasteesta

Olen saanut eilen tietää,että toisesta rinnastani on löytynyt in situ karsinoomaa ja lisäksi 2mm läpimittaisella alueella invasiivista duktuaalista karsinoomaa,jonka erilaistumisaste on matala.Nyt kuitenkin tuo eriladtumisaste juuri mietityttää,koska minulla on erilaista tietoa asiasta. Eräs lääkäri on sitä mieltä, että tuo mataluus on hyvä asia,mutta toinen sanookin, että se juuri tarkoittaa, että kasvain on ärhäkkä.Tässä taitaa olla nyt tulkintaero,toinen puhuu erilaistumisasteesta eli se olisi 1 tai 2 eli matala ja toinen taas puhuu solutason erilaistumisesta,jossa sen ollessa matala solu ei erilaistu niin kuin pitäisi. Olennyt yrittänyt asiasta ottaa selvää,mutta ennyt ennen viikonloppua saanut ketään kiinni.Kuinka teillä tämä asia on ilmaistu patologin lausunnossa?Lausunto on Husista.Rintojen poisto edessä,koska sukurasite on niin suuri.Olen tosiaan niin alkutaipaleella,että näistä jutuista oikein tiedä. Tarkempia tietoja ei ole vielä kasvaimen luonteesta.Kiitos jo nyt mahdollisista vastauksista!
emonen | 6.6.2014 klo 20:03:13